tisdag 24 augusti 2010

I will not pretend, I will not put on a smile, I will not say I'm alright for you, when all I wanted was to be good.


ur arkivet
Året var 2007 och vi hade slutat gymnasiet samma år, jag, Sara och Emelie. För första gången i livet flyttade vi hemifrån och hamnade i den lilla staden Skien i Norge. Vi fick jobb på en städfirma och därmed universums mest udda arbetskamrater. Klockan fem varje morgon körde vi iväg i varsin städbil och dammsög och moppade tills det värkte i kroppen.
Vi drack öl, tog långa promenader, lyssnade på read my mind och bloody mother fucking asshole, grät, skrattade, dansade och myste i våra små hyblar.
En tid som känns så nära men ändå så långt bort.
Emelie och jag i vår lilla hybel          
 
  
 




Emelie, Sara och jag på utflykt
jag i höstlöv, fotad av Emelie























Jag och Emelie, fotad av Sara          
 
      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar